Jaka kostka brukowa najlepiej sprawdza się na nawierzchniach parkingowych?
Nawierzchnie parkingowe poza swoją funkcjonalnością, powinny także wyróżniać się nienaganną estetyką. W takich miejscach idealnie sprawdza się kostka brukowa, która charakteryzuje się trwałością, wytrzymałością i odpornością na częste obciążenia od ruchu kołowego. Dodatkowo dostępna jest w kilku rodzajach i atrakcyjnych cenach. Jaką kostkę wybrać na nawierzchnię parkingową?
Czym się wyróżnia dobra kostka brukowa na nawierzchnie parkingowe?
Dobrej jakości kostka brukowa na nawierzchnie parkingowe powinna przede wszystkim wyróżniać się wysoką odpornością na zmienne warunki atmosferyczne i wysoką wytrzymałością na obciążenia – zwłaszcza te, generowane przez ruch kołowy. Dzięki temu jest gwarancją wieloletniej trwałości. Taka nawierzchnia nie może również wchłaniać wody, ścierać się, kruszeć czy pękać. Doskonałym wyborem będzie np. kostka przemysłowa, która występuje w wielu kształtach, wzorach i odcieniach, doskonale wpisując się w obecne trendy aranżacyjne terenów prywatnych i publicznych.
Jakie zalety ma kostka przemysłowa?
Kostka przemysłowa to przede wszystkim trwałość i odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Jest także odporna na duży nacisk. Występuje w wielu wariantach kolorystycznych, dlatego można za jej pomocą stworzyć oryginalne kompozycje. Uniwersalny kształt dodatkowo umożliwia przygotowanie równej, jednolitej powierzchni, a także artystycznych dekoracyjnych kompozycji.
Nawierzchnia wykonana z kostki przemysłowej jest także bardzo łatwa do utrzymania w czystości. Nie wymaga skomplikowanych zabiegów konserwacyjnych i pielęgnacyjnych. Nawet po kilku latach takie płyty będą wyglądać niczym nowe. Sprzedaż i układanie tego materiału oferuje m.in. hurtownia brukarska Ditrich, która dba o zadowolenie swoich Klientów.
Jak montuje się kostkę przemysłową?
Profesjonalny montaż kostki przemysłowej wymaga pomocy doświadczonej firmy brukarskiej. Pierwszy krok to tzw. korytowanie – usunięcie wierzchniej powierzchni gruntu. Pozwala to uzyskać płaską i równą nawierzchnię, która będzie na równi z ziemią. Następnie tworzy się podłoże poprzez równomierne rozprowadzenie zaprawy cementowej. Po tych krokach układa się kostkę, zanim zaprawa się zwiąże. Po ok. 2 dniach zabezpiecza się kostkę poprzez spoinowanie, czyli wypełnienie szczelin piaskiem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana